Status zamówienia

Kontakt756 756 756

Gazetka promocyjna Znajdź sklep Moje konto
Produkty
Mój koszyk

Rowery TREKKINGOWE - Rowery w Media Expert





Zamknij
Do koszyka »


Wyprzedaż rowerów i skuterów w Media Expert
Trekkingowe
Jeżeli chcesz, by rower służył ci do codziennych przejażdżek, sprawdzał się zarówno w miejskiej dżungli, jak i w lekkim terenie, powinieneś rozejrzeć się za rowerem typu cross. Nasze crossowe maszyny potrafią równie zwinnie i wygodnie przewieźć cię przez miasto, jak i przez podmiejskie nierówności. Nasze rowery crossowe to sprzęt do codziennych zadań specjalnych.

A może potrzebujesz roweru, który sprawdzi się także w czasie dalekich wojaży? Szukasz zatem maszyny bezawaryjnej, komfortowej i mogącej przewieźć znaczną ilość bagażu. Te cechy posiadają wszystkie rowery trekkingowe znajdujące się w naszej ofercie. Przekonaj się, który z nich najbardziej do ciebie pasuje.
Rower INDIANA X-Cross 2.0 M21 Czarno-czerwony
indiana Rower INDIANA X-Cross 2.0 M21 Czarno-czerwony
Lekka aluminiowa rama
Siodełko Selle Royal
21 biegów
Przerzutka przednia: Shimano Tourney FD-TX51
Przerzutka tylna: Shimano Altus RD-M310
129999
 
159999
Zobacz więcej »
Do koszyka »
 
159999
129999
» Lekka aluminiowa rama
» Siodełko Selle Royal
» 21 biegów
» Przerzutka przednia: Shimano Tourney FD-TX51
» Przerzutka tylna: Shimano Altus RD-M310
Rower INDIANA X-Cross 2.0 M21 Czarno-czerwony
• Lekka aluminiowa rama
• Siodełko Selle Royal
• 21 biegów
• Przerzutka przednia: Shimano Tourney FD-TX51
• Przerzutka tylna: Shimano Altus RD-M310
Zobacz więcej »
Do koszyka »
 
89999
69999
» Wytrzymała stalowa rama
» 21 biegów
» Solidny bagażnik
» Przerzutka przednia: Shimano Tourney FD-TZ30
» Przerzutka tylna: Shimano Tourney RD-TZ50
Rower DAWSTAR Cannon Trekker 28 Czarny
• Wytrzymała stalowa rama
• 21 biegów
• Solidny bagażnik
• Przerzutka przednia: Shimano Tourney FD-TZ30
• Przerzutka tylna: Shimano Tourney RD-TZ50
Zobacz więcej »
Do koszyka »
 
159999
129999
» Lekka aluminiowa rama
» Siodełko Selle Royal
» 21 biegów
» Przerzutka przednia: Shimano Tourney FD-TX51
» Przerzutka tylna: Shimano Altus RD-M310
Rower INDIANA X-Cross 2.0 M19 Czarno-czerwony
• Lekka aluminiowa rama
• Siodełko Selle Royal
• 21 biegów
• Przerzutka przednia: Shimano Tourney FD-TX51
• Przerzutka tylna: Shimano Altus RD-M310
Zobacz więcej »
Do koszyka »
 
174999
164999
» Przednia piasta z wbudowaną prądnicą
» Amortyzator marki Suntour
» 24 biegi, Hamulce V-brake
» Przerzutka przednia: Shimano Altus FD-M310
» Przerzutka tylna: Shimano Deore RD-M581
Rower KARBON Challender GTS 28 Srebrno-czarno-biały
• Przednia piasta z wbudowaną prądnicą
• Amortyzator marki Suntour
• 24 biegi, Hamulce V-brake
• Przerzutka przednia: Shimano Altus FD-M310
• Przerzutka tylna: Shimano Deore RD-M581
Zobacz więcej »
Do koszyka »
Zobacz więcej rowerów w kategorii Trekkingowe »
Trekking Zakup roweru nie jest prostym zadaniem. Jeżeli jednak wymarzony rower ma być wielozadaniowy i sprawdzać się w różnym terenie, niewątpliwie warto postawić na trekking. Lubisz agresywną jazdę po nierównym terenie? Wybierz rower crossowy!
Z tego artykułu dowiesz się:
  • Dla kogo lepszy będzie rower trekkingowy, dla kogo crossowy?
  • Kiedy zdecydować się na zakup roweru trekkingowego?
  • O szczegółach, dzięki którym dopasujesz rower do swoich potrzeb.

Kiedy zdecydować się na zakup roweru trekkingowego? Jeżeli rower ma stanowić twój podstawowy rodzaj transportu na co dzień, to bez wątpienia warto zainwestować w rower trekkingowy. Podczas jazdy tym rowerem zachowujemy wyprostowaną pozycję, co niewątpliwie ma znaczenie dla wielu użytkowników dwóch kółek. Z wyglądu, rower trekkingowy może nieco przypominać rower miejski, dlatego może być wygodny w codziennym użytkowaniu. Ponadto, posiada bagażnik, który przydaje się zarówno podczas jazdy w ciągu tygodnia, jak i na weekendowych wycieczkach. Nie bez powodu ten rodzaj roweru często jest określany rowerem turystycznym. Poza nieodzownym bagażnikiem, trekkingi posiadają większą ilość przełożeń, co ma niemałe znaczenie podczas jazdy w terenie i są idealne dla ludzi w każdym wieku. Z takiego roweru będzie zadowolony zarówno dwudziesto – jak i sześćdziesięciolatek.

Jaki rower trekkingowy? Standardowe rowery trekkingowe posiadają ramę męską lub damską. Damka nie jest przeznaczona wyłącznie dla pań. Dzięki ściętej ramie wsiadanie na siodełko w damce jest dużo wygodniejsze, co z pewnością doceni każdy rowerzysta, które ze względu na sygnalizację świetlną często musi zsiadać z roweru.

Standardowe rowery trekkingowe są wyposażone w błotniki i bagażnik, inaczej wygląda sprawa w przypadku rowerów crossowych. Tę grupę można najkrócej scharakteryzować jako odchudzone rowery trekkingowe. W crossach nie znajdziemy błotników czy bagażnika. Cross to dobry wybór dla młodszych cyklistów, którzy lubią dużą prędkość i szaleństwo na łonie natury.

Czym kierować się kupując rower trekkingowy? Skoro już decydowaliśmy się na trekking, warto zwrócić uwagę na parę szczegółów, dzięki którym lepiej dopasujemy rower do naszych potrzeb:

  • Widelec. W rowerach trekkingowych zazwyczaj występuje przedni amortyzator, jednak w tańszych modelach jest on gorszej jakości. Warto się zastanowić, czy przednia amortyzacja to dla nas konieczność.
  • Waga roweru ma niebagatelne znaczenie, gdy planujemy korzystać z niego naprawdę intensywnie. Najlepiej zatem wybierać rowery posiadające aluminiową ramę i znowu warto pochylić się nad kwestią amortyzacji. Zwykły widelec zamiast amortyzatora ujmie rowerowi nieco ciężaru.
  • Ilość przełożeń jest również ważna, zwłaszcza podczas jazdy w terenie. Możliwość dopasowania optymalnej przerzutki w niesprzyjających warunkach ma duże znaczenie. W ofertach znanych producentów znajdziemy modele rowerów trekkingowych i crossów z 21 przerzutkami, ale są nawet takie, które mają aż 24 biegi.
  • Koła. Im większe, tym bardziej komfortowa jazda. W większości rowerów trekkingowych znajdują się koła o średnicy 28 cali, jednak nie tylko ich wielkość jest ważna. Jeżdżąc po asfalcie, rower powinien posiadać możliwie najcieńsze opony. Rower trekkingowy łączy jazdę po asfalcie z jazdą w terenie, dlatego opona powinna być wyważona.